Uzņēmuma politikas pamatnostādnes nosaka uzņēmuma vadības vīziju attiecībā uz attīstību un pakalpojumu kvalitātes pilnveidošanu.
Uzņēmums katru gadu izvērtē atbilstību kvalitātes politikas pamatnostādnēm un tās izmaina, ja tas izriet no izmaiņām uzņēmuma darbībā un attīstībā. Lai efektīvāk varētu novērtēt kvalitātes politikas atbilstību pamatnostādnēm, uzņēmumā ir novērtēti visu svarīgāko procesu iespējamie riski un ieteicamās rīcības šādu risku novēršanai un neatkārtošanai. Riski tiek vērtēti pēc FMEA metodes.
Uzņēmuma vadība, iesaistot visus darbiniekus, ir izveidojusi un ieviesusi, un apņemas realizēt kvalitātes politiku, lai nodrošinātu efektīvu darbību, kas koncentrēta uz klientu, uzņēmuma darbinieku, uzņēmuma vadības sistēmas kopumā un citu ieinteresēto pušu prasību un vēlmju iespējamo izpildi.
Uzņēmums izvirza sasniedzamus mērķus, tos dokumentē un uz tiem balstoties, plāno savu darbu. Kvalitātes politiku un mērķus pārskata ne retāk kā reizi gadā, bet, ja nepieciešas, to var darīt biežāk. Kvalitātes prasības pastāvīgi tiek paaugstinātas.