Jūrmalas pilsētas maršrutos varēs novērtēt nodrošināto pakalpojumu un servisa kvalitāti tiešsaistē
No šodienas “Jūrmalas autobusu satiksme” (JAS) saviem pasažieriem piedāvā inovatīvu tehnoloģisko risinājumu – mobilo lietotni Scan2rate – pakalpojumu un nodrošinātā servisa vērtēšanas sistēma, kurā brauciena laikā varēs novērtēt nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti tiešsaistē.
Katram autobusam un minibusam ir izveidots unikālais QR kods ar konkrētā transportlīdzekļa borta numuru. Uzlīmes ir izvietotas dažādās vietās transportlīdzekļa salonā – labi redzamā un ērti sasniedzamā vietā. Pasažieri, noskanējot QR kodu, automātiski nonāks mobilajā lietotnē Scan2rate un varēs novērtēt konkrētā transportlīdzekļa vadītāja darbu, salona tīrību un kārtību, kā arī pakalpojuma kvalitāti, nospiežot vienu no trīs novērtējuma pogām: zaļā krāsa – pozitīvs vērtējums, dzeltenā – neitrāls un sarkanā – negatīvs.
Komentāru sadaļā varēs atstāt pozitīvas atsauksmes un pateicības, kā arī iemeslus, kāpēc pasažieris bija vai nebija apmierināts ar nodrošināto servisu un pakalpojumu kvalitāti konkrētajā braucienā. Pakalpojumu kvalitātes vērtēšana tiešsaistē ļaus uzņēmumam operatīvāk konstatēt un reaģēt uz klientu pretenzijām un ierosinājumiem, pilnveidojot kvalitātes prasības, lai pasažieriem nodrošinātu patīkamu un ērtu paaugstināta komforta servisu, pārvietojoties ar sabiedrisko transportu Jūrmalas pilsētā. Pasažierim, kurš vēlēsies atstāt savu vērtējumu, viedtālrunī jālejuplādē QR koda lasītājs, kas ir pieejams Google Play veikalā. Mobilā lietotne ir izstrādāta Android un iOs telefona lietotājiem.
Par “Jūrmalas autobusu satiksme”
2018. gadā SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” pilsētas nozīmes maršrutos pārvadāja 3 424 591 pasažieru, kas ir par 10% vairāk nekā 2017. gadā – 3 101 451.
Papildu informācija:
Maija Lazdiņa
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”
Sabiedrisko attiecību vadītāja
Tālr.: +371 67294888
Mob. tālr.: + 37129431754
E-pasts: info@jurmalassatiksme.lv