Jūrmalas autobusu satiksme” aicina novērtēt pasažieru pārvadājumu pakalpojumus
SIA “Jūrmalas Autobusu satiksme” no 15. maija līdz 31. maijam rīko Jūrmalas autobusu pasažieru aptauju. Pasažieru atsauksmes ir būtiskas, lai palīdzētu uzlabot sniegto pasažieru pārvadājumu pakalpojumu kvalitāti, pieejamību, autobusuietilpību un autobusu satiksmes sinhronizāciju ar vilcienu kustību, kā arī citus aspektus.
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”, izmantojot moderno tehnoloģiju sniegtās iespējas,pasažieru pārvadājumos ar autobusiem ir ieviesusi vairākus uzlabojumus: izstrādājusi mobilo lietotni “jurmalassatiksme”, bezkontakta norēķinu iespējas autobusos, iespēju sekot līdzi autobusu un minibusu kustībai un atrašanās vietai reāllaikā un sadarbībā ar “Google Maps” nodrošināta braucienu ērta plānošana, tostarp ar pārsēšanās iespējām.
Šogad aptaujā tiks noskaidrots Jūrmalas iedzīvotāju viedoklis: vai un cik bieži jūrmalnieki izmanto moderno tehnoloģiju piedāvātās iespējas un braucienu plānošanu, vai pasažieri ir apmierināti ar reisu biežumu, autobusu ietilpību, vai jūrmalniekiem būtu interese iegādāties biļetes un reģistrēt braucienu, izmantojot QR kodu, kas ir “Jūrmalas autobusu satiksmes” nākotnes iniciatīva.
Jūrmalnieki aicināti aizpildīt aptauju elektroniski, tā ir pieejama šeit: https://ej.uz/smeg.Tāpat iedzīvotāji varēs elektroniski aizpildīt anketu tīmekļvietnē www.jurmala.lv.