JAS apkalpotajos maršrutos veiks pasažieru anketēšanu
No šī gada 16. maija līdz 29. maijam SIA Jūrmalas autobusu satiksme (JAS), kas nodrošina pasažieru pārvadājumus Jūrmalas pilsētā, veiks pasažieru anketēšanu. Uzņēmums vēlas noskaidrot JAS pasažieru viedokli par sabiedriskā transporta pakalpojumu kvalitāti
Pasažieru aptauja norisināsies JAS apkalpotajos maršrutos Jūrmalas pilsētā. Šāda JAS pasažieru anketēšana norisināsies pirmo gadu, un mēs aicinām savus pasažierus būt aktīviem un paust savu viedokli un izteikt priekšlikumus, kādi uzlabojumi vai jauninājumi būtu nepieciešami, lai uzņēmuma sabiedriskais transports būtu ērts un pieejams ikvienam Jūrmalas pilsētas iedzīvotājam.
Lai uzņēmums spētu piedāvāt saviem pasažieriem tādu pakalpojuma pieejamību un servisu, kas veicinātu biežāku JAS sabiedriskā transporta pakalpojumu izmantošanu. Par anketām var jautāt autobusa vadītājam, kuram aizpildīto anketu, ir jāatstāj.
No š. g. 1. maija JAS pasažieriem ir pieejams vienots informatīvais tālrunis – 67 11 33 22, kas strādā 24h/7 dienas nedēļā. Pasažieri varēs uzzināt informāciju par izmaiņām maršrutos vai kustību sarakstos, kā arī sniegt savus priekšlikumus un ierosinājumus.
Par SIA “Jūrmalas autobusu satiksme”
SIA “Jūrmalas autobusu satiksme” sabiedriskā transporta pakalpojumus Jūrmalas pilsētā nodrošina kopš 1958. gada. Uzņēmumā strādā 53 autobusu un minibusu vadītāji, kuri nodrošina pasažieru pārvadājumus 9 Jūrmalas pilsētas maršrutos.